Milan Krmpotić: Moja učiteljica
Obrazovna postignuća: Prepoznati i objasniti metaforu. Uočiti ideju u književnome djelu. Razlikovati ideju od pouke.
Dijalektno pjesništvo
Ostvarivanje ritma – slobodnim stihom, rimom, upotrebom zavičajnog govora, inverzijom, opkoračenjem, prebacivanjem, ponavljanjem riječi, dužinom stihova (osmerostih, deveterostih)
Epiteti – u krilu materinu krilatu, pisma zrila žita, u ruci nepokornoj žuljevitoj
Metafora - u krilu materinu, pisma zrila žita, žedni dlan znanja,
Motivi koji oblikuju pjesničke slike – intimni – una je meni mene / među nerastvorenim pupoljciman / otkrila, pejsažni – Una je meni oblake i gromove / i pismu zrila žita otkrila, rodoljubni – una je meni i Rvacku moju / u krilu materinu krilatu / otkrila, socijalni – i pismu zrila žita otkrila / u ruki nepokornoj žuljevitoj
Obilježja lirske pjesme